Skolan

hej, jag sitter just nu på Sofias spanka lektion, själv har jag inte morderna språk i år och det är så skönt att slippa det kan jag lova! har samhäll och historia kvar
Idag går vi iaf till 10 över 4 så är en riktigt lång dag, dessutom så ska jag baka och fixa inför Antons ett års kalas imorgon, tänk att han är blir ett år imorgon, vart tog året vägen? Tänk att det är ett år sen vi åkte in till förlossningen och fick stanna kvar.
På måndag börjar även inskolningen och på torsdag blir jag nog hemma pga inskloning och en sak på eftermiddagen som ni får veta om senare. Dessutom väntar jag fortfarande på ett paket, vi planderade lixom att vi skulle hinna på det till i helgen men vi har fortfarande inte fått det så hoppas det ligger i brevlådan eller något, tur att vi har hunnit fått antons present iaf det är ju huvudsaken eftersom det andra inte alls är lika viktigt.
Skolan känns iaf toppen nu när Sofia är tillbaka, då har jag min bästa vän här.
Går inte att få in några bilder just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback