Söndag

Hej...........


..... Snart börjar min skola, jag är typ sådär nervös som man kan bli när man ska börja i en helt ny klass där alla redan känner varandra efter ett år? Dock måste jag leva med denna nervositet i hela 2 dagar till, fast jag är redo att börja skolan igen.

Denna dag har varit lite jobbig, har känt mig ledsen, över vissa saker, vill bara dra täcket över huvudet och gömma mig resten av veckan.

Imorgon får vi se vad vi hittar på, blir uppstigning med Victor då jag ska kolla hur lång tid det tar för mig och Anton att bli klara på morgonen så man slipper stressa och missa bussen och sånt. Men hur ska vi fördriva tiden? Känner mig själv rätt bra och vet att jag nog somnar när Anton sover middag om jag sätter mig och tar det lugnt.

Är som sagt inte på något glatt humör idag, så vi hörs imorgon eller något :)


Kommentarer
Sandra säger:

Jag vill höra allt om hur det gick i skolan, hur det kändes att komma tillbaka och hur det känns med ny klass. Vi är stolta över att du valt att gå klart skolan, vilken super mamma som tänker på framtiden! Kram

2013-08-21 | 13:28:16
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback