Torsdag :)

 
God morgon, imorse stog jag och väntade på bussen till skolan, det kändes så konstigt att gå i från Anton, kändes konstigt att stå och vänta på bussen 20 i 8, från att ha gått upp 9 eller 10 och ibland även 12 och nu kliva upp 6 varje morgon. Idag skulle vi ha slutat 10 över 4 och eftersom vi tydligen inte hade induviduellt val idag så sluar jag 20 över 2 och hinner med bussen hem, så är hemma 3 och det känns så skönt för vi får främande ikväll då Victor fyller 21 år, jag är egentligen inte så pepp på besök, eftersom vi ska fira Anton, Victor och Albin på lördag, jag är nämligen inte så pigg :( 
Nu ska vi snart ha engelska, inte mitt favorit ämne precis :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback