2013

Tänk att 2013 snart är över, jag tycker faktiskt att det känns som jag precis firade in 2013 tillsammans med min BFFF Elin och Oskar, vi stod på balkogen i min och Victors första lägenhet.
2013 har strax passerat framför ögonen på mig känns det som, Anton har blivit så stor nu på slutet, han går runt och sjunger lilla snigel, blinka lilla stjärna och imse vimse spindel och visar med händerna när han sjunger. Han härmar allt vi säger, förutom när vi ber han om det, för ungefär 2 veckor sen sa han "åka pulka".
Men 2014, det skrämmer mig, jag vet hur livet hade kunnat blivit om vi inte hade fattat det där beslutet, tänk att vi hade kunnat bli 4 st i vår lilla familj under 2014. Samtidigt som jag ångrar mig så bara vet jag att jag valde bäst och rätt beslut för oss, att jag fick besluta allt själv och ingen tvingade mig, det kom helt ifrån mitt hjärta.
Men 2014 kommer handla mycket om mig själv, försöka hålla i de här motivationen för träning, ska försöka fixa plugget, har iaf inget F än så länge, men har ju dock ett F i engelska från 1:an som ska försöka fixas.

Dags att försöka sova, känns som Anton kommer väcka mig tidigt, runt 8 om jag har tur.
God natt ♡

Kommentarer
Anna säger:

Abort???

2013-12-22 | 01:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback