julen är över..

hej, blir ett mitt i natten inlägg.. Julen har passerat och snart är nyår här, 5.2 ska jag börja med igen, vi tog en tjokis månad i december och känner varje dag att det har blivit lite för mycket men likt förbannat sitter jag där med någon slags choklad och julmust.. Men iaf på måndag kör vi igen med fasta och inge godis.

Vi har ju såklart fått pengar i julklapp och nu bestämmt att vi ska köpa en huvudgavel till sängen för var så fult på tapeten i gamla lägenheten typ som en flåttfläck eller smuts. Men vi har trots flytt till avesta 45 min till närmsta stad med huvudgavlar som inte kostar skjortan och har hittat en på chilli för typ 1500 som vi gillar men samtidigt så känns det så ovärt och åka till v-ås med släp och så har de inte varan på lager, vilket betyder att vi måste tillbaka inom 1-2 veckor.. Får ringa och kolla innan så man inte tar mee släp helt i onödan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback