Låg

alltså, kass uppdatering på denna blogg, sitter just nu på samhälls lektion men behöver hjälp, vi skriver om millenniemålen och jag skriver om tonårsgraviditeter men hittar typ ingen info...
Idag står träning på schemat, äntligen cirkelträning, behövs efter allt godis jag tryckt i mig på två dagar, är verkligen inne i en äta period, dessutom har vi tagit en paus i 5:2 så vi kör igen efter nyår, men har iaf inte ätit bröd som var ett litet mål denna månad.
 
Victor har sagt att det har dimpat ner massa julklappar i brevlådan hemma i norberg, han är över och städar medan han ändå är hemma och vabbar, vilket är jobbigt att han är för vi förlorar ju pengar på det samtidigt har jag varit hemma mycket denna höst.Hatar iaf att få hem saker i brevlådan och man inte får kolla på grejerna på en gång utan att man måste vänta..
Anton har åkt på ögoninflammation igen, 4 gången denna höst tror jag, har tappat räkningen, skulle egentligen behöva gå till vårdcentralen eller något med han men vet inte om vi har norbnerg eller Avesta? och vart ringer man då??
 
Skriver mer ikväll iaf :)
Har även börjat druckit choklad med masmellows (stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback