löpning

Hej, ligger i sängen och har svårt att somna, som vanligt, igår somnade jag 3 på natten och gick upp 6 imorse. Höll på och somna förut i soffan menmen..
Imorse var jag ut och sprang, japp ni läste rätt, jag brukar vanligtvis springa på kvällen men jag har fått så mycket tid över på morgonen nu när Victor tar Anton varje morgon till diverse barnvakter innan han åker till jobbet. Det märktes dock att jag har legat på latsidan, orkade 15 min eller hade väl klarat längre men det var så tugnt och andas tack vare den torra luften. Men jag kom ut iaf, en början, tänkte försöka satsa två varv på den sträcka jag körde imorse och se om jag överlever 30 min.

Dessutom funderar jag på att anmäla mig till stockholms brantaste i maj, verkar sjukt jobbigt samtigit som det är bra att ha som mål under våren lixom :) Om någon är sugen på att hänga på till huvudstaden och jobba arselen av oss i 3.3 km lång bana med 3 uppförsbackar så säg till!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback