Snart jul :)

Nu ska jag sova, Victor sover redan men jag har så svårt att somna om kvällarna :(
Har beställt lite julklappar ikväll, till mig själv, Sofia, Lillmor, Zid och Victor, snart klart. Dessutom fått upp lampor i alla rum, gardnier i sovrum och kök, har dock inga som passar i vardagsrummet :( 
Skola imorgon och fasta, nu tänker jag hålla igen med godiset tills julafton, men tänkte börja julbaka lite nu iaf, har en hel del recept ligger här bland mina bokmärken på datorn och dessutom tänkte jag pyssla ihop ett pepparkakshus, hihi :)
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Har du tips på bra sidor för nätshopping? Har några klappar kvar... Kram

Svar: Fyndiq shoppade jag nu på, har ju leksaker till barn och andra inredningsprylar för dom lite mer vuxna :) Och mobiltillbehör för den som tycker om sånt :)
Sofie Qvist

2013-12-09 | 14:40:18
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se
Sandra säger:

Har du tips på bra sidor för nätshopping? Har några klappar kvar... Kram

2013-12-09 | 14:40:31
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se
Anonym säger:

Tack!

2013-12-09 | 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback