träning.

Jag har varit lite off på träning några veckor, dels av förkylningar och ingen tid. Men onsdagaträningen har vi varit på förutom när vi var jätte förkylda. Nu längtar jag efter att få gå ut och springa, men jag kommer aldrig ut, speciellt i detta slask och is och nu är onsdagsträningen slut för detta år och jag laddar redan tills det börjar igen. Men jag har saknat något på cirkelträningarna, för när jag springer så ser jag ju hur mycket kalorier jag förbränner även om den inte visar exakt. Men har nu önskat mig en pulsklocka i julklapp, vilket jag redan vet att jag kommer och få av victor, victor har redan fått sin julklapp då det var en sak han behövde, men han ska nog få nå mer med tanke på prisskillnader hehe.
En pulsklocka, det ska bli otroligt kul och se vad man förbränner under en timmes cirkelträning eller en timmes Zumba.

Men efter nyår, då tänkte jag börja ta upp löpningen igen men även börja simma och rodda såklart och onsdagsträningen, ska försöka få in olika slags träningstyper varje dag som t.ex.
Måndag - Rodd.
tisdag - löpning och simning.
onsdag - cirkelträning.
torsdag - rodd.
fredag - löpning och simning.
lördag - rodd
söndag - vila.

Känner mig rätt taggad om jag ska vara ärlig, 2014 here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback