2013

Tänk att det är 2013 nu, känns som det var igår jag firade in 2012, en vän var skit full redan innan 12 slaget, medans jag ringde hej vilt till folk.. Fick min nyårspuss av Victor.. I år tog vi det lite lugnare, vi hittade ingen fest... Men vi hade kul ändå, började med att jag, Victor, Elin och Oskar åt gott på en restaurang i Avesta, åkte hem, vi pratade, spelade Wii, klädde ut Oskar till tjej och lurade kåta killar på chattroulett ( hur fan stavas det?) och drack gott, tog det lugnt och slutade dricka och åt vit pepparkorn då jag trodde jag hade åkt på magsjuka.. Men vid 12 drack jag lite igen och vid 1 gick Elin och Oskar hem, för jag var sjukt trött..
Nu 2013 så ser jag fram emot att se Anton utvecklas, mig själv utvecklas, börja träna minst 3-4 ggr veckan, klara av att springa på idrotten när jag börjar skolan igen i höst.
2012 var bästa året i mina 17 år, men 2013 ska bli bättre, jag blir ju även 18 i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback