Bästis!

Sofia hade lagt upp en massa bilder på minnen med mig, jag kan knappt tänka mig ett liv utan henne... Vi har snart hängt ihop i 4,5 år, tack vare min pappa och hennes mamma, trots att dom har gjort slut så har vi suttit ihop, och det är bäst! Vi kan ha världens bråk men bli sams någon dag efter, vi kan ha ett långt uppehåll och inte ses och allt är ändå som att vi sågs igår! 13 november träffades vi första gången och det var typ som vi hade varit vänner hela våra liv! Sommaren 2010 var super! Norbergsfestivalen, våra neongula tröjor, barnvaktskvällarna, fyllekvällen..

Ville bara säga att jag älskar dig, bästis, bästa vän, vi två ska kriga oss igenom livets alla motgångar hand i hand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback