Skit helvetes jävla mupp!

Idag drog Sofia med mig och Anton till Avesta, hittade ett iPhone skal på h&m som var skit snyggt tyckte jag, så när jag kommer hem så trycker jag på det på mobilen och efter ett tag så ville jag ta av det för att en nit hade lossnat och Victor skulle ta med det till jobbet för att limma dit den igen, men jag får inte av skalet, har försökt flera ggr, Victor satt nog 10-15 min och försökte och när han slutade så blödde han lite under nageln och hade/har fortfarande ingen känsel i fingrarna.. Så måste tillbaka imorgon och fixa det, skiter helt i att skalet är sönder, det är mer att jag inte kan få loss min telefon därifrån, så det får dom lösa.. Tänker iaf inte handla skal ifrån h&m nå mer.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback