1 och 13 dagar kvar <3

Det är exakt 1 månad och 13 dagar kvar till Anton blir 1 år... 13 dagar till 11 månader, seriöst, vart tog tiden vägen?!?! Ligger just nu och kollar på olika fyllningar till tårta, vet precis hur utsidan ska se ut, har ett tema jag går efter då, men asså fyllningar.. Funderar på blåbärsmousse, men vad ska man ha mer? Choklad eller vanliga bottnar? Har ju som sagt några dagar till på mig att fundera på just detta och har ni några idéer på fyllningar få ni gärna berätta.
Dessutom så kommer vi fira Victor, Anton och Albin tillsammans då Victor fyller en torsdag, 2 dagar innan Anton kom, Anton en lördag och Albin fyller på söndagen, och på söndagen ska vi på dop så vi bankar ihop alla där men Anton är väl den som man egentligen kommer för att fira då både Albin och Victor fyller en ålder som inte är så speciell.. Är iaf jävligt spänd på temat vi valt för allt sol ska bakas, blir cupcakes och tårta iaf. Dessutom gjorde jag min 3 sugerpaste ikväll denna vecka! Men jag kom nog på felet, spelade ingen roll hur mycket florsocker jag hade i den bara fastnade överallt, men var nog för att själva gelatinblandningen inte hade fått svalna innan man har i florsockret.. Återkommer med resultat.

Godnatt, ska fortsätta googla tills jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback