Det finns snälla människor på jorden oxå!

Idag har vi hängt uppe hos mamma, Anton och jag, min moster har varit här uppe några dagar så man får passa på att träffa henne när hon väl är här. Dessutom så har vi haft lite problem med bilen med en lampa och Victor har typ åkt ut och in från besiktningen 3 gånger bara idag?! Aja vi fick en ny lampa gratis utav någon affär efter som den andra har varit trasig sen vi köpte den och vi åkte tillomed tillbaka med den men enligt dom så var den hel men men, säger då bara en sak! Tack att det finns snälla människor på denna jord! Victor hade tydligen fått besikta bilen gratis alla tre gånger idag. Tänk lixom alla tre gångerna ska kosta oss 200:- så hade vi varit panka nu typ.. Dessutom så hade vi lite höga värden på bilen då typ ljuddämparn var trasig eller något men nu såg det bättre ut iaf dessutom så är den mycket mer tyst än förut :)
Vart ett långt inlägg om bilar? Är inte ett dugg intresserad av bilar men meningen är att det finns fina och snälla människor överallt! Jag brukar dock alltid ha oturen att varje gång jag åker buss, åker buss rätt ofta, så är det en hög buss, och då måste jag ha hjälp med vagnen för det är trappor i höga bussarna och det är oftast en sur jävla busschafför som kör f*itt bussen, men oftast finns det en vänlig själ på bussen som hjälper mig..

Aja vill kolla glee med swefilmer vill inte funka.. Imorgon är det nya tag och nya möjligheter och hoppas att bilen går igenom felfri imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback