En dag hos mamma/mormor :)

Hej, idag har vi hängt på mammas altan, vi tog en promenad upp dit, vi åker för mycket bil, Victor tar bilen till ica t.ex., vi bor 5 min bort om kanske inte 3 tillomed? Så vi har bara tagit det lungt, ätit pizza och busat.
Innan vi gick så fick kaninen stå i centrum, var jätte länge sen hon var med på bild ju?
Någon var törstig, och festis är gott...
Sen var det mat dags tyckte Anton och hängde på pappa..
Glad pojke..
Normal mamma i bakgrunden...
 
Här skulle en bild på min pizza vara..
.. Men den ville inte vara med tydligen..
 

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt, fixa med bilderna från semestern om jag orkar, annars gör jag det imorogn när Anton sover middag..
Kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback