Förbättrat :D

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen men min energi är som bortblåst, fast jag tog mig nyss ut på en joggingrunda, inte så lång, men jag har precis börjar och dessutom så har jag redan förbättrat sen i söndags? Och har inte sprungit sen då. Dessutom är det 3 dagar utan godis idag, inte är jag sugen heller, idag har vi varit på ett tre års kalas och ett 34 års kalas, till tre års kalaset gjorde jag tårtan, en Dora tårta, inte så fin men alla sa att den var god... Dock var det nog sista tårtan jag gjord på ett tag, vet inte om jag kommer göra Antons 1 års tårta, jag har helt tappat suget av att baka, dessutom mår jag illa av att ens tänka på tårtor...


God natt, nu sova så jag orkar med morgon dagen, har ett hem som ser ut som en svinstia så måste göra något åt det oxå, dessutom ta en joggingrunda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback