Hjälp mig!

Sandra, som svar på din kommentar så, jag tänkte faktiskt på det när jag gjorde lunch, slog mig bara inte på en gång.

Men iaf nu måste ni läsare hjälpa mig, även om många av mina läsare följer mig på instagram, men ni som inte gör det... Vilken tårta ska jag göra till Antons 1 års kalas? En giraff som kommer bli mer gul och brun eller en elefant som kommer bli grå/blå men ge mer tårta?
Ja, jag vet att Anton inte fyller fören om 1 månad och en vecka ungefär men jag gillar att vara ute i god tid, då hinner jag fundera och sånt så jag inte står där och ska bygga ihop eller göra bottnar och så får jag det inte att gå ihop, om ni fattar vad jag menar...


Kommentarer
Sandra säger:

Satan så fina skisser du gjort!!!! Din fantasi eller ritat av? Hur som, skit fint som vi säger här i Värmland. Elefant vid många gäster och giraff vid mindre sällskap kanske? Jag gillar båda as mycket!!! Kram

Svar: Jag sökte på tecknade djur, typ som tecknad elefant, tänkte att det blir lättare än att göra en elefant som ser ut som elefant med ben och allt, dessutom så ska det ju vara barnsligt när det är ett barn som fyller år ;)
Sofie Qvist

2013-07-15 | 18:22:37
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback