Snart så :)

Hej, ligger just nu i soffan och kollar tv och äter chips.. Efter semestern så ska jag sluta med godis och chips och påbörja min 5:2 metod, asså periodisk fasta två gånger i veckan, Victor och jag har redan försökt en gång men eftersom det är sommar och man lever gärna livet så börjar vi nu i höst igen, taggad!

Ska baka Italienskt lantbröd imorgon på surdeg och det ska ju stå en dag så det står just nu och vilar, mitt och Victors favvobröd, vi brukar köpa det färskt på Ica här i Norberg men nu ska jag alltså försöka själv, hoppas på bra resultat iaf :)

Dessutom åker vi på semester v.30 vilket ska bli kul då vi ska besöka Hjo som har en speciell plats i mitt lilla hjärta!

Puss bloggar senare :)

Min lunch idag, var så sjukt gott men orkade inte allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback