Sur Anton...

God dag! Idag gick jag upp typ 20 över 9 låg, väckerklockan gick började ringa kl 8 men var så sjukt trött. Just nu bråkar jag med Anton om att vi ska leka på hans rum så han är ganska sur på mig för det är mycket roligare att leka i köket med alla saker han inte får hålla på med, ska köpa en grind till hans rum så man kan ha han leka här inne medan man lagar mat så man slipper städa köket hundra gånger varje dag. Eller är jag elak då? Ska snart göra lunch till oss två, om Anton tillåter vill säga..

Sur puppen står vid dörren och vill ut och mamman bloggar, aja han får vara sur för det är här inne han ska vara och riva inte ute o köket..


Kommentarer
Sandra säger:

Eller så sätter du grinden för köket så kan han stå precis utanför och se på och prata? Har funkat kanon här iaf. Men du är inte taskig, förstår dig precis. Kram

2013-07-15 | 13:19:25
Bloggadress: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback