Vi är på semester!

Hej, vi har farit på semester, vi kom hit i lördags, till Töreboda, vi har det sjukt bra, sjukt varmt och inte ett moln på himlen sen vi kom hit, eller var lite moln i morse men dom är borta nu..

Vi kommer hem på onsdag igen och då lovar jag att blogga normalt igen, lägga upp massa bilder, har med mig kameran och har faktiskt använt den denna semester.
Nu ska jag fixa mig och senare ska vi åka iväg till någon stad tror jag vi sa, och leta på ett Systembolag.

Dessutom så kommer jag lägga upp receptet på brödet jag gjorde när jag kommer hem, såg att någon hade kommenterat om jag inte kunde göra det.

När vi åkte ner hit så hade jag tre speglar jag kunde kolla i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback