Lång inlägg

Hej, vet inte om Anton känner när jag har varit vaken halva natten för inatt var jag det och kollade glee hehe typ 7 avsnitt... Men iaf så sov Anton till 11 idag och det gillade jag samtidigt som jag inte gör det, för vi missade öppis och sitta öppiset ju :( dessutom missar vi babycafe imorgon för då drar vi till Stockholm för gröna Lund och museer vilket ska bli så roligt, dels för att jag ska gå med bästa Sofia och för åka karuseller och berg-och-barnor! Vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska ha med Anton eller inte, Anton kommer ju inte precis ja jätte roligt i Stockholm men vi har ju Victor med odds och han kommer ju inte åka karuseller så vi får se :))
På onsdag är det iaf avslutning på öppis och babycafe och då är Victor oxå ledig vilket ska bli jätte kul att ha honom med eftersom han var med så mycket i våras :)


Idag vet jag inte vad som händer med ser ut att bli lek med Sofia och så är Anton och jag sugna på glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback