Sjukstuga

Hej, jag har mått skit dom senaste dagarna, började i måndags med att jag var lite snorig och hade huvudvärk och på tisdagen mådde jag Inge bra alls.. Feber, täppt i näsan, slö, huvudvärk, illa mående, hade en riktigt tung natt mellan måndag och tisdag oxå med mardrömmar om stora tårtor och skit, varje gång jag är riktigt sjuk med feber så vaknar jag jätte lätt, drömmer sjuka saker och sånt. Minns en dröm som jag alltid drömde när jag var mindre, jag minns när jag drömde den, vart, när och allt, den handlade iaf om att stora stenar föll mot mig och skit, känner fortfarande känslan jag alltid hade när jag drömde den!
Men iaf nu mår jag mycket bättre! Ingen huvudvärk och feber längre wohoo! Hoppas det håller i sig! Men har fick hosta igår, hostade hela dagen så hade ont i halsen vid 5 så Victor åkte och köpte lite hostmedecin så nu är hostan nästan bort, iaf om jag kommer ihåg att ta den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback