Tårt prat :)

Hej, ligger i sängen och laddar telefonen just nu, beställde precis hem lite färg till bakningen, tycker det är svårt och veta vad man ska ha för färg men tror jag valde rätt iaf. Visar när det kommer hem. Börjar känna mig spänd inför tårtbakningen i augusti och inspirationen flödar, iaf till pappas tårtor men Antons och Victors tårtor står det ganska still tyvärr. Önskar någon fyllde nu under sommaren så man fick anledning till att baka en tårta redan nu!

Två bilder från mars, en på bröllopstårtan jag gjorde till Malins och Björns bröllop och min 18 års tårta! Haha tycker det är så svårt att bre på smörkrämen så sugerpasten ska fastna ska bli jämt och så går det sönder. Tänk på att inte använda grädde under locket för då smälter sugerpasten och marsipanen.


Kommentarer
storasyster säger:

Mikael fyller 31 juli, så baka en tårta tills då :)

2013-06-06 | 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback