Trött!!!

För ett tag sedan skrev min syster på sin blogg att hon var irriterad på att hon alltid åkte runt till folk och ingen hälsade på henne, jag förstår henne precis! Det är alltid jag och Victor som åker och hälsar på andra, inte bara vänner utan familj oxå. Det är alltid vi som ska åka någon stans, och självklart säger vi att vi kan komma till dom även om vi kanske inte vill, även om vi är trötta på att det alltid är vi som ska sätta oss i bilen och hälsa på. Vi är som en vante som kastas omkring ungefär, vi far runt till andra men ingen kommer hit.
Jag har precis som hon kommit till en gräns, för länge sen!
Dessutom så irriterar jag mig på "vänner" seriöst så känner jag bara att jag har 3 vänner resten finns bara där, nu är det speciellt såna jag gick med på högstadiet jag kallar "vänner", fyfan vad alla är falska mot mig från högstadiet.

Aja trött på människor, hejdå!
Bästavän och jag när vi åkte till Stockholm i tisdags :D


Kommentarer
Emelie säger:

Jag är jätteledsen och skäms över att vi inte kommit förbi än. Det känns som att det alltid är massor att göra och att det alltid kommer annat i vägen men det är ingen ursäkt och det är verkligen dåligt av oss att vi inte har gjort det än. Vi tycker ju att det är jättekul att umgås med er, även om vi inte visat det :( Förlåt! Vi tänkte iallafall komma på måndag om ni vill det?

2013-06-22 | 22:36:19
Bloggadress: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback