Vaken natt med Anton :)

Hej, Victor och jag skulle precis gå och lägga oss när vi hör Anton, klar vaken står han i sin säng så var bara att ta upp han, nu leker han här på golvet och jag sitter i hans fina sacosäck som jag är glad att vi hittade på rea på jysk här för några helger sen! Jag tänkte faktiskt lägga mig tidigt idag för hela jag är slut men aja. Idag har iaf jag planerat in en gröna Lund resa med Sofia nu på onsdag men måste bli tisdag för på onsdag är det ju avslutning på öppis och bc :(

Nu blir det leka med Anton hihi :) dessutom tackar jag gudarna för att vi köpte en lampa till Antons rum för 1,5 vecka sen så vi ser vad vi gör mitt i natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback