långt inlägg :p

God morgon på er sötnosar! Anton leker nöjt i sin gåstol och victor sover. Vi tre här hemma skulle kunna heta familjen host i efternamn för nu har victor oxå åkt på hostan hehe (a) 
Igår var vi bara hemma, Antons feber gick upp men nu på morgonen var den lägre så nu ligger han på 38,5 igen, men är inte febern borta imorgon så skulle vi komma tillbaka sa läkaren :) Igår passade jag även på att möblera om här hemma, tog ut köksbord och stolar till vardagsrummet, in med stora byron i köket byggde om soffan IGEN och flyttade den, men nu kan vi iaf gå inne i köket utan att snubbla över stolar och varandra och dessutom så passar ju byron som avlastning oxå, invigde den igår och bakade bullar och kakor :)
 
Idag har vi inget planerat, jag hoppas anton blir bättre tills imorgon för vi skulle behöva ta en tur till v-ås för att kolla på sängar nämligen och så vill jag in på panduro och köpa lite saker till min baksamling, och en låda där jag kan lägga allt i. Om inte annat så får väl hans farmor och farfar ta hand om han för vi måste iaf beställa sängen innan den 15 mars för att hinna få den i tid som vi ska flytta in och har verkligen ingen lust att utsätta han för ett köpcentrum just nu :(
Från en frisk dag förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback