Svar på fråga :)

Fick en kommenrar som jag tänkte svara på här.
 
Anonym

Hej hur länge hade du och Viktor varit tillsammans när ni fixk veta att du var gravid? Har du någonsin ångrat dig? De är så att jag är gravid och vet inte vad jag ska göra :( vill så gärna behålla de men är rädd för vad andra ska tycka eller om de fortfarande kommer hålla mellan oss. 

Tack för svar <3

Hej, Victor och jag hade varit tillsammans i 6 eller 7 månaderr när vi fick veta att jag var gravid. Har aldrig ångrat Anton, han är det bästa som någonsin har hänt mig, min lycka och glädje varje dag♥ Men självklart har jag kännt att jag vill göra grejer utan att behöva tänka på Anton. Man ska aldrig lyssna på vad andra säger, i början var det folk som var riktigt elaka mot mig och victor om att vi skulle få barn, men det var deras problem, inte vårat, dom flesta personer blir glada när dom för veta att man är gravid, man måste bara låta allt sjunka in :)

Allt löser sig alltid!

 

 

Anton stackaren har åkt på en riktigt förkylning, hostar, feber, snorig täppt i näsan, men idag var vi iaf till docktorn med han så vi fick medecin ut skriven åt han. Han är iaf pigg och orkar leka och äter precis som vanligt vilket är skönt. Men sover som en kratta och vaknar med 4 timmars mellanrum antar att alvedonen gått ur kroppen då.                             

Skriver senare, anton börjar bli otålig i gåstolen så ska leka med honom puss.

Kärlek ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback