Vi har blitt med ny säng!

Hej hopp, vi är uppe hos mamma just nu och fixar med betalning av sängen vi köpte igår, bara sängen kostade 15000:- och så ska vi till säng gavel och kuddar på den så det drog iväg oxå.. Köpte även lite smått och gott, en fin fågelbur som man har ljus i från chili som jag spanat på i ett halvår nu och dessutom var det rea! Köpte även lite baksaker och en låda att ha allt i så det blir lätt att ta fram när jag behöver något :)
Åhh mammas katt har fått två kattungar idag så jag och min lilla familj har fått en ny familjmedlem idag♥ Dom är så sööööta jag döööör! Har inte så mycket mer att berätta just nu så puss!
Vi har redan hunnit med några fikor på balkongen iår, mysigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback