Elsa Beskow - Tomtebo barnen

Fick hem denna bok igår, detta var en av mina favoböcker när jag var mindre faktiskt, så kändes självklart att Anton oxå skulle ha en. Jag älskar alla böcker av Elsa beskow, lite svåra att läsa med tanke på att just tomtebo barnen kom ut för 103 år sen! Men bilderna är så himla fina. Antons första Elsa beskow bok men absolut inte sista!
Anton är ingen unge som har tid att sitta/ligga och lyssna på när jag eller victor läser, utan blir sur när han sitter i brevid eller i knät och ska lyssna för han vill krypa och sånt, men snart så kanske han vill lyssna iaf!
 
Hittade boken på cdon.com, har letat som en galning på t.ex åhlens där som har Elsa Beskow böcker men aldrig hittat tomtebo barnen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback