Fredag! :)

Go' kväll, min dag har varit riktigt bra, hade Rasmus och Frida här hemma till 2 och när dom åkte hem så åkte vi ut till skogen och åt hos svärisarna. Vi tog en sväng förbi min mamma oxå och sen var det bara hem och ge Anton gröt och dumpa han i säng, sovit dåligt hela dagen..

Ikväll har jag skämt bort Anton lite (mycket) och beställt hem lite saker som jag känner är bättre att ha hemma nu än att jag köper och han har vuxit förbi det lixom. Sen i slutet på denna månad så ska jag köpa lite mer saker till hans rum, det är typ bara ett rum han sover i just nu, vi ha inte ens gardiner där inne än, men jag visar iaf när allt kommit vad det är och vart jag köpt allt :)

Puss så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback