krångel.. :(

Hej, idag har jag haft en ganska så sur Anton här hemma, han var inte alls road över att bygga ihop hans nya fordon som kom med posten idag, men min kossa till han, vart fan är den?! Om jag inte får någon sms-avi om den imorgon så får jag gå till pappershandeln och säga sändningsnr som stog i smset om att dom hade fått in det paketet, för så var det med saken jag fick idag att det stod samma nr i båda lixom. Dessutom så fick vi fel faktura så måste ringa om det imorgon, eller slänga iväg ett mail eller något sånt.
 
Vi har iaf lekt på babycafé idag, åt glass i solen med Elin och så gick vi och hämtade paketet och så byggde vi ihop det som låg i, vilket var ett rent helvete, men två tjejer och en sur liten Anton så fick vi ihop den. Sen har vi bara busat och myst, Anton somnade halv 8 så har kollat tv sen dess.
Jag idag. Tröja H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback