långt inlägg om sov vanor och planer..

Måste skaffa bättre sov vanor! Dock har jag så himla lätt och somna om när det inte händer något, så när Anton somnar om så gör jag oxå det, idag vaknade han halv 10 så vi åt gröt, lekte borstade tänderna (tandköttet för Anton, tandborsten är jätte rolig enligt han) så vid 12 somnade han igen och då gick jag och la mig i sängen och sov till kvart över 2, när det är sol brukar jag försöka få lite sol på mig iaf. Nu sitter jag här klarvaken, läst alla jävla bloggar man kan så ska snart stänga av denna burk och lägga mig i sängen.
Imorgon ska vi iaf till avesta, ska leta efter en solhatt eller något i den stilen till Anton, så han slipper mössan, sen så ska vi luncha med pappa, hoppas jag hittar en solhatt annars får jag kolla när vi ska till v-ås eller något i början på juni, skulle behöva dit nu egentligen och köpa våtservetter på barnenshus men vi väntar spänt på att en liten bebis ska kolla ut snart, så vi ska bo i avesta några dagar snart, sen så ska vi äta hos victors farmor och farfar på söndag och på tisdag så ska vi ut till Rudö och fira Elsa :)
Oj vilket långt inlägg det vart nu, puss och godnatt!
En bild från förra veckan.
 
Ska försöka fota kossan imorgon oxå och iphone skalen! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback