May. 30, 2013

Hoho jag är ledsen för super dålig update men ibland tycker jag det är skit kul och ibland hatar jag det! Det går lixom i perioder.. Igår så beställde vi nytt mobilt internet med wifi så vi kan koppla upp mobilerna på oxå vilket vi sagt att vi ska göra i över ett års tid men aldrig skaffat. Känns bättre att ha ett mobilt internet som vi själva laddar på speciellt nu när man inte vet hur ekonomin ser ut i framtiden.. Ikväll har vi varit upp till Falun och hälsat på Malin och Björn som fick barn idag! Herregud vilken sööt unge och ja nu vill jag ha ett till barn! Men först bli klar med skolan sen ett jobb och sen ett till barn!

Imorgon står lite saker på agendan, hoppas att Anton sover till 8 iaf och vid 12 ska vi till Avesta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback