Mitt gullefjun <3

Hej, har inte haft någon lust att blogga, har istället umgåtts med min familj, ätit god mat och bara tagit det lugnt!
Anton har lärt sig att krypa upp för trappor, herrgud vad en bebis lär sig saker snabbt! Älskar mitt lilla gullefjun så himla mycket!
Imorgon ska vi till öppis på morgonen och så ska vi förbi banken och klippa mitt gamla kort nu när jag blivit stor och skaffat visa kort! Nå mer står inte på listan, ska föröka peta i Anton lite mat, vi har för övrigt börja försöka ge han välling på kvällarna, vilket han har vägrat men nu har vi testat med en esska nappflaska istället för mam nappflaska och då gick det bättre, så nu får vi hoppas att detta funkar så kan man sätta sig i soffan och mysa ner sig istället för att ge han en skål med gröt, men gröt på morgonen kommer vi nog fortsätta med, man går ju ändå upp för dagen när han vaknar så då spelar det ingen roll :)

Långt inlägg om Anton, min söta och älskade Anton!! <3


Kommentarer
Esska säger:

Då får vi hoppas att den nya flaskan funkar!

2013-05-06 | 10:04:23
Bloggadress: http://blogg.esska.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback