Onsdag

Hej, ligger i sängen och är lixom lagom pigg, idag fick jag sova ända till 8, med diverse vakna till imorse, Anton vaknade när Victor gick upp men han somnade så fort en napp kom i mun men vaknade sen med typ 10 min mellanrum och vid halv 7 när Victor hade lämnat hemmet så bäddade jag ner han med filt och gossedjuren, han brukar nämligen lägga sig på sitt eget täcke.. Sen har vi hängt på babycafe och vid 3 var vi i Fagersta och Anton och jag lekte i Vilhelminaparken men så fort vi började gunga höll han på att somna så tog ur han och satte han i vagnen skulle det inte sovas såklart! Sen har vi ätit en utav Antons favvorätter, potatis, falukorv och pepparrots sås, så himla gött, en stor favorit för mig och Victor oxå! Så gjorde 3 matlådor till Anton så nu är typ hela frysen full med matlådor till han haha :p

Har öppnat balkongdörren och ligger och lyssnar på regnet och vattnet, så mysigt!
Imorgon ska Anton och jag inte göra någonting! Victor ska vara på flygfältet med Oskar typ, men vi ska iaf upp till min farmor och farfar och fira min bror och hans son som har fyllt år nu i veckan, dessutom ska det regna så vi lär alltså vara inne..

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback