Söndag.

Hej, nu är helgen typ över, jag har varit en helt underbar helg, varit på topp hela tiden och energin har srudlat! Jag ber om ursäkt för dålig update men under helgen prionterar jag inte bloggen tyvärr utan då umgås jag med min lilla familj och hittar på saker! Idag har det varit morsdag och vi åkte till avesta för att äta mat hos victors farmor och farfar, men innan det tog vi oss en titt in på jysk för dom hade rea och vart två nya fina stolar till balkongen en sacosäck till Anton i blått skin coh sen så sprang vi snabbt in på skokanonen och köpte ett par skor till Anton. Sen har vi myst och fikat ungefär. Imorgon väntar öppis och städning och matlagningskurs, hopps vi gör god mat denna gången med, förra gången var förrätten super god och jätte lätt att ta med som mellis och fika på utflykter i sommar :)
Bild från ungefär 2 års sen, vi hade precis blivit hop där.
 
Ska försöka hinna fota lite av allt jag klöpt den senaste tiden imorgon oxå, men tänk om ni visste hur mycket jag shoppade hela tiden..Sö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback