Torsdag :)

Hej, hur har eran dag varit? Min har varit bra, fick sovmorgon till 10 idag, då åkte Victor. Vi har iaf hängt uppe hos min mammi, bakat mockarutor, firar bror och Wiking sen på kvällen kom farmor och Sandra och Theo och kollade på nya lägenheten, och inatt är även Frida och Rasmus här och sover över :)

Idag har jag även beställt hem lite nya iphone skal (kan medge att jag har ett litet beroende, men älskar att byta utseende på min telefon) idag hittade jag detta snygga nitskal, har letat som en tok efter ett snyggt nitskal, och förra gången jag hittade ett så fick jag inte av det från telefonen och fick åka tillbaka till h&m och fixa det..

Puss nu ska jag läsa lite bloggar sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback