Underbara lördag!

Glad Anton idag hos mormor ♥
 

Om ni bara viste vilken underbar dag det varit! Anton vaknade halv 10 och pratade i sin säng till 10 i 10, gick upp gav han gröt, lagade fattiga riddaren till frukost fixade mig och drog vidare till bussen och möte Sofia där och sen hade vi en awesome shoppingrunda, hittade ett par shorts, ett linne, 2 bhar!!!!! (hittar aldrig bhar som är snygga och som jag kan ha, ett under har allså hänt!) strumpor, diadem och 2 nagellack. Sen tog vi en sväng till säterdalen i säter och på vägen dit åt vi donken, kollade lamor och lekte och fikade. vi grillade mot kvällen hos mamma och var jätte trevligt :) Har inte tagit nå kort idag för jag tänkte inte ens på kameran när jag gick till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback