Avesta

Anton väckte mig första gången vid 5 tror jag men man brukar bara behöva lägga ner han igen och så var det denna gång med fast tog ett tag, sen vaknde han iaf halv 10 tror jag och då gick vi upp och åt pannkakor med grädde till frukost. Sen har vi faktiskt varit i avesta han och jag införskaffade lite julklappar till han, skulle köpa några trädjur som fanns på åhlens för de är så söta men fanns bara typ 2 olika så vart två andra saker istället. Just nu ligger han och sover, han somnade precis innan vi klev på bussen mot norberg och vissa har ju tydligen problem med att vara tysta på bussen eller iaf prata tyst, men fick han att somna om efter typ en 30 min hemma så ja..
Strax dags och väcka gullet och vid halv 9 är väl Victor hemma iaf och då blir det Oxfile idag igen hihi :)
Antons ögon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback