Ivrig.

hej, äntligen internet igen hemma, så skönt at kunna blogga via dator och sånt igen.
Nu sitter jag i soffan och läser bloggar, victor och jag har precis beställt en sak till nya lägenheten, är så ivrig även om det är ett tag kvar. Kommer iaf bli awesome med flytt, nu lägger vi iaf allt krut på att spara till den där jävla tv-möbeln, velar fram och tillbaka om vad jag vill ha och hur. Men nya sängbord är iaf inhandlat och det är så jävla nice att ha det klart oxå. Visar bilder senare eller imorgon, för imorgon ska Anton äntligen till dagis igen efter typ 2 veckor och jag är faktiskt lite stressad över skolan just nu, för har varit hemma jätte mycket känns det som :(
Vill träna, hatar o va sjuk :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback