Måndag igen.

tjena, sitter i skolan, vi har inget internet hemma just nu, vi är för snåla för att ladda på det, vi är i full gång med att spara pengar till nya saker i nya lägenheten, det går faktiskt riktigt bra enligt mig då (a) Det är ju så mycket som saknas i våran nuvarande lägenhet som jag bara vill ha, men någonstans måste man ju börja priontera vad som behövs i lägenheten? Just nu står tv-möbel och sänggavel och hatt-skohylla.
För övrigt rullar livet på, inatt sov Anton hos sin farmor och farfar då han fortfarade är lite förkyld och hostade, jag hoppas han är frisk så jag kan gå till skolan imorgon oxå men då får han gå till dagis, men passade på att utnytja svärmors ledighet. Dessutom fick jag lite sovmorgon imorse, skönt.
Lite cupcakes jag bakade i fredags. Super goda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback