Nya sängborden.

I veckan införskaffade vi os nya sängbord, jag är mer än nöjd med dessa, glad att jag hitta dem. Tänk en sänggavel gå detta så är sovrummet totnots i nya lägenheten, som vi förövrigt bor i om ungefär 10 dagar!! Tänk att jag ska bli Avestabo, det känns så skönt med flytt till avesta och närmare allting, men det skrämer mig ändå med inget dagis till Anton fören i typ februari och inte mina bästa vänner i samma stad.
Nu har jag precis krupit (krypit, men låter så sött och säga krupit) ner i sängen, ska ligga och spela Hay Day på mobilen tills jag somnar. Anton sover så sött i sin säng och victor är nog full nu ute på ålands hav. 
Bloggar mer imorgon pussss.

Kommentarer
Marie säger:

Vart har du köpt sängborden? :)

2013-12-01 | 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback