Tisdag morgon.

tjena, alltså min morgon imorse, typ katastrof. Antons vagn låg i bilen, som står på parkeringen hemma, men victor har såklart fått med sig bilnyckeln till jobbet. Slutade med att jag fick bära och ha Anton på mina axlar hela vägen till dagis. Det är nu jag är glad att vi inte har super långt dagis iaf, men ska bli så skönt med en flytt till Avesta ifall sånt här skulle hända igen, för då kan ju victor komma och låsa upp bilen eller ta Anton till dagis.
Dessutom så har jag i vanliga fall sovmorgon på tisdagar, men eftersom vi har 9:or här så var det bara att åka med den tidiga bussen.
Aja just nu är livet bra iaf, sitter i ett klassrum och poppar musik och väntar på 9:or, ikväll står plugg och en löprunda på tur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback