Torsdag :)

Hej, sitter i skolan och hade precis prov, eeh gick åt helvete, historia kan vara näst värsta jävla äment som finns.
 
Nu ska jag plugga lite samhäll och kolla efter lite julklappar till Anton, frågan är vad man ska ge han? Vi misstänker ju att han kommer få leksaker och kläder av familj och släkt så Victor och jag köper nog typ bara saker vi känner att vi skulle vilja ha i hans rum som vi typ saknar nu och sånt där, för han är ju fortfarade liten och fattar inte riktigt än att det är jul och att tomten kommer ni vet? förra julafton sov han faktiskt hela dagen, ganska skönt med en lugn jul.
 
Dessutom har jag träningsvärk idag, armar, bröst och ben, känns skönt och sånt dära typ. 
Förutom att det snart är december och jul är här så tjuvstartade jag igår med att äta prinskorvar, dessutom har jag redan hunnit gjort knäck och vaniljkolor hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback