träning.

hej, blir bara ett inlägg om dagen just nu eftersom vi inte har internet hemma. Igår var vi iaf ut och firade att Victor hade fått fast jobb, äntligen! Tänk att vi har left med en sån osäkerhet i flera år om vi får in pengar nästa månad eller inte. Dessutom så firade vi lite att vi har gått ner så mycket i vikt, jag har snart gått ner 10 kilo sen jag började äta mer grönsaker och träna och gå på 5:2. Victor har ju lixom gått ner snart 15 kilo!
 
Idag har vi cirkelträning, ska bli roligt och ska gymma på idrotten om en timme så har jag inte träningsvärk imorgon har jag inte gett allt jag har för så tränad är jag inte. Var iaf ut på en 3 kilometer springtur igår, känner mig inte lika peppad på att springa nu när det är kallt, så jag tänker stanna på 5 km nu under vintern tills det blir varmare. dessutom är det jävligt halt ute så det är faktiskt lite läskigt att springa nu :(
 

Kommentarer
Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa säger:

Skodubb! Finns på Apoteket :)

Svar: jo jag har planerat och köpa det, men jag tar aldrig tummen ur röven och köper, men får se till och göra det :)
Sofie Qvist

2013-11-13 | 20:12:13
Bloggadress: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Emelie säger:

Vad duktiga ni är, båda två! :)

2013-11-14 | 09:32:37
Bloggadress: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback