tv möbel

Min uppdate suger i know! Idag har vi iaf lekt med Emelie och lilla Elsa, roligt och trevligt. Sen på kvällen har Sofia varit här och underhållt mig. Jag har precis krypit ner i sängen och ska försöka sova strax.

Men en fråga som bara åter kommer i min lilla hjärna är tv möbel, vi har bestämmt att det är dags att investera pengar på en hel och fin tv möbel. Vi vet hur vi vill ha det men sen kommer det till färg och där bara säger det stopp.


Vi har verkligen vita väggar i vardagsrummet i nya lägenheten som ni ser med silvriga detaljer.
Först tänkte vi en kombinstion med ikeas liatrop

men den är alldeles för grädd/gul för att passa in tycker jag.
Så då åter stod bars mörka möbler kvar tänkte jag som denna t.ex.

men jag vill inte ha en mörk möbel även om det är snyggt så nej.

så jag kollade snabbt in på ikeas hemsida nu och såg denna:

kommer ifrån serien hemnes (staving) och den serien är ju mer åt det vita hållet eller?

Får klura vidare på detta med victor någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback