2 av fyra klara

Svenskan klar, äntligen! Efter mycket om och men så ligger den där i mappen och väntar på att få skickas tänk ifall skolan mailen kunde funka oxå? då hade ju livet varit på topp! Dessutom gjorde jag socioligin i onsdags så är bara 2 kvar nu :D
Nu har iaf Anton precis vaknat efter att ha sovit i 1.5 timme iaf. så vi ska göra lite carbonara och sen får vi se vad vi hittar på, ikväll ska det iaf skrivas på samhällen och jag tänker inte sluta fören skiten är klar ikväll för då har jag bara översättningen till Engelskan kvar och den ska victor få hjälpa mig med :)
Dålig bild men i fredags gjorde vi kycklingburgare och egen dressing som smakade typ som donkens mc chicken hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback