Bättre sidan av livet.

Ska strax hänga tvätten och starta en till maskin, fortsätta städa och fixa några blogginlägg.
Aja gårdagen var skit! Hade en fasta dag, frös hela dagen det var typ 10 grader i skolan?! Var jätte trött och sen hämtade jag hem en jätte gnällig son, blir så sur varje gång han inte får göra det han vill som att gå och dricka vatten, som att vara i vårat sovrum och slå på xbox:et, var så jävla godis sugen, (lyckades hålla mig). Sen åkte vi faktsikt och hälsade på svärmor och svärfar, sen kollade vi på tv, hela sverige bakar t.ex. 
Idag vakade jag upp på en bättre sida av livet iaf vilket är tur, ikväll har Victor lovat mig godis, får se om jag bakar lite senare i eftermiddag eller ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback