En bra Måndag!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova! Är jätte trött men har prov imorgon så vart tvungen att plugga.
Idag hade jag iaf en bra dag i skolan, vi hade en jätte rolig socioligi lektion, men efter det följde sofia med hem och lekte lite med oss, är så glad att jag har henne, min syster och bästa vän. Vi ska dessutom leka imorgon och plugga lite matte då vi har prov på fredag, och sen ska jag nog dra ut henne på en springtur/promenad och dessutom slänga alla kakor och godis som hon går och trycker i sig här hemma, Victor och jag har alltid så mycket onyttigt hemma men vi äter det aldrig?
Nu hänga tvätten och skrubba och tvätta ansiktet.
Love you!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback