God natt.

Då var denna dag till ända den med! Har precis gjort mig redo att gå till sängen och krypa ner, Victor har hängt tvätten, desstuom har jag pluggat kommunikation som jag har prov i på fredag och så försökte jag med matten, men seriöst jag fattar ingenting och Victor fattade inte heller :( Är lite stressad över matten, men aja löser sig, får prata med matteläraren imorgon.
Dessutom han jag med en liten springtur nu vid 22, herregud vad tugnt det var, när vi bodde hos mamma orkade jag lixom springa från henne ner till oss utan problem och nu dör jag efter en halv kilometer.. aja tänker springa denna korta lilla runda tills jag känner att jag inte dör längre hehe.
God natt!
En bild Sofia tog på mig och Anton i fredags. På söndag blir det en riktig familjefotodag med Elin, längtar, har så mycket idèer om just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback